Семінар-практикум

 РИУС

 

 Вперше у Львові 27 березня 2015 року в конференц-залі бізнес-центру RIUS відбудеться семінар-практикум «Інтелектуальна власність в підприємницький діяльності».
Метою цього семінару є підвищення рівня проінформованості представників середнього та малого бізнесу Львівщинищодо ефективного використання і захисту прав інтелектуальної власності в підприємницькій діяльності, а також надання практичних рекомендацій з формування політики управління об’єктами інтелектуальної власності.
Актуальність проведення даного семінару зумовлена в тому числі і Угодою між Україною та ЄС. Оскільки Угода про асоціацію між Україною та Євросоюзом відкриває для України свої ринки, слід заздалегідь подбати про те, щоб об’єкти інтелектуальної власності, які зайдуть на ринки ЄС не порушили європейське законодавство.
Теми доповідей:
— Базові поняття інтелектуальної власності. Об’єкти інтелектуальної власності. Внесення інтелектуальної власності до статутних капіталів. Договірні відносини з приводу створення та/або використання об’єктів інтелектуальної власності.
— Управління об’єктами інтелектуальної власності.
— Оцінка об’єктів інтелектуальної власності, їхній бухгалтерський та податковий облік. Платежі за використання об’єктів інтелектуальної власності.
— Захист прав інтелектуальної власності.
— Боротьба з патентними тролями (недобросовісними реєстраціями) та брендрейдерством
Доповідачі семінару:
КІЯШКО Олена Євгенівна – патентний повірений України, незалежний оцінювач інтелектуальної власності, член ВГО «Федерація оцінювачів бізнесу та інтелектуальної власності» (ФОБИС), судовий експертз питаньінтелектуальної власності Київського науково-дослідного інституту судових експертиз.
ШЕВЧЕНКО Ігорь Анатолійович — патентний повірений України, керівник відділу зовнішньо-економічних зв’язків Вінницької торгово-промислової палати, викладач Подільскої Бізнес-Школи.
ЧЕРНОБАЙ Олег Валерійович – адвокат України, член правління ВГО «Асоціація адвокатів України», управляючий партнер ЮК «Чернобай и партнери».
ГНАТУШ Наталія Вікторівна – адвокат України, спеціаліст по управлінню об’єктами інтелектуальної власності, управляючий партнер ЮК «Чернобай и партнери».
Організатор семінару-практикуму.
Всеукраїнська громадська організація «Менеджмент інтелектуальної власності» створена в березні 2014 року, акредитована Державною службою інтелектуальної власності України, як організація колективного управління всіма категоріями майнових прав суб’єктів авторського права (Свідоцтво ДСІВ № 21/2014 від 08.08. 2014р.)
На сьогоднішній день організація управляє правами більше ніж ста різних авторів.Згідно укладених договорів щодо передачі прав управління, збирає та виплачує роялті в інтересах авторів.

Всеукраїнська громадська організація «Менеджмент інтелектуальної власності» створена в березні 2014 року, акредитована Державною службою інтелектуальної власності України, як організація колективного управління всіма категоріями майнових прав суб’єктів авторського права (Свідоцтво ДСІВ № 21/2014 від 08.08. 2014р.)
На сьогоднішній день організація управляє правами більше ніж ста різних авторів.Згідно укладених договорів щодо передачі прав управління, збирає та виплачує роялті в інтересах авторів.
Новим етапом у розвитку діяльності ВГО «Менеджмент інтелектуальноі власності» стала організація та проведеннясемінарів-практикумів на тему «Інтелектуальна власність в підприємницький діяльності» за участі провідних спеціалістів галузі захисту та комерціалізаціі інтелектуальноі власності
25 лютого 2015 року було проведено перший, з низки, семінар у м.Кіровоград, за присутностіпредставників провідних підприємств регіону, а саме«ПАТ «Червона Зірка» — флагман виробницта сільгосптехніки в Україні, ПАТ «Гідросила» — ведучий виробник гідромеханіки України, НВП «Радій» — виробництво систем автоматичного управління для атомних електростанцій України, та інших.
У подальшому організація планує проведення аналогічних семінарів у містах Украіни для зустрічей з представниками регіонального бізнес середовища, з метою формування політики управління об’єктами інтелектуальної власності на підприємствах.